Ads Nuffnang

Monday, October 1, 2012

Shaklee: Mealshakes atasi sembelit

Last week buat pertama kalinya saya menggunakan Shaklee dlm minuman saya & anak-anak. rasanya sangat sedap ;) i like it! mesti korang tertanya2 kenapa saya consume Meal Shakes kan?

Alasan-alasannya:
1- Anak-anak saya kerap demam. hampir sebulan sekali mesti demam. kalau tak demam, irfan & arissa akan mengalami batuk berkahak & selesema berpanjangan. belum masuk bab sembelit lagi. bila nak membuang, meneran sampai merah muka. kesian. bila tahap teruk, siap kena masukkan ubat sembelit melalui vontot.

2- Seperti yg korang tau, saya kekurangan berat badan. kurusssss. jumpa sape2 mesti orang cakap saya macam sakit. dgn ketinggian 150cm dan berat +/- 43kg, mungkin BMI normal tapi dgn kurus keringnya, dgn muka cengkungnya, dgn takde tenaganya, saya sedar saya perlu buat sesuatu dgn diri sendiri.

untuk mengatasi dua masalah di atas, rakan se-U mencadangkan saya mencuba Meal Shakes. after google, saya jumpa ni:


nak tau macam mana rupa sebenar Meal Shakes?? here it is!!
Berat kandungan: 544g

Flavor: Vanilla
Sedap! anak siap meratah.
Hasil selepas 3 hari mengamalkan Meal Shakes:
1- bab demam saya kena tengok satu atau dua bulan nanti. bab membuang adalah sangat-sangat bagus. anak2 takde dah rupa merah meneran. rupa hasil buangan tak berketul-ketul mcm najis kambing lagi dah. semuanya normal. dan takde lagi membuang sehari atau 2 hari sekali. konsisten - pagi, tghari, malam.takde dah rasa kasihan tgk diorang meneran sebab diorang dapat membuang dgn mudah!

anak-anak korang alami masalah yang sama?
berminat nak mencuba/order Meal Shakes?
email saya at dyanayusuf@gmail.com okay.

No comments: