Ads Nuffnang

Friday, April 1, 2016

Tips Membeli Kasut Tinggi Online Murah bersama Zalora Malaysia!

Assalamualaikum.

Selamat datang April! Bermakna bulan birthday saya weyy
Hurm... niat di hati nak dapatkan my-own birthday gift.
Sendiri celebrate birthday, sendiri cari hadiah, sendiri beli. Ok la tuuu ;p

Anyway teringin dapatkan kasut tumit tinggi baharu. Baru le nampak elegant and bergaya gituuu... Sebelum ni penah je ada sepasang dua. Beli time zaman kawen dulu kala. Pastu bila dah beranak pinak, takde beli heels baru dah. Ada gak sarung heels  yg ada ni tapi time ada function tertentu aje. Ada ramai rakyat kecik2 nak kena heret katakan. Ahaksss ;p


Okeh, jom ler kita godek2 kat mana boleh dapatkan kasut tumit tinggi dgn harga berpatutan, bersesuaian dengan isi poket atau senang citer yg MURAH! Nak jimat segala haruslah beli online saje kannn... Pendek kata zaman sekarag ni ramaiiii yg beli online je. Segalanya di hujung jari anda. Shopping online ni dah jadi macam kaedah alternative yg sangat efektif kepada hampir semua orang. Maybe belum meluas kepada mereka2 yg berada di luar bandar. Maybe lah... Tapi saya percaya kat mana kita berada, berurusan secara online ni memang mudah. Jimat masa. Jimat minyak keta. Jimat tenaga. Just buka website. Pilih pilih pilih. Klik klik klik.  Bayar. Tadaaa... Sila tunggu je barang sampai depan pintu.

Zaman sekarang ni, bukan pakaian aje kita boleh beli secara online. Segala mak nenek barang pon ado. Kekadang tu barang yg susah nak jumpa kat kedai ada kat kedai-kedai online nih.  Dari perkakas elektronik hinggalah ke pakaian dari hujung rambut sampai hujung kaki. Tapi make sure kita berurusan dengan trusted website/seller okeh!

Kembali kepada niat di hati nak beli heels sempena birthday sendiri tuh, haaa... why not dapatkan dari ZALORA MALAYSIA!! Response dari kengkawan kata shopping dgn Zalora adalah sgt best. Nice review  :) Thanks kawan  ;)




Memandangkan ni kali pertama saya nak beli kasut secara online [sebelum ni shopping barang2 selain kasut je], meh kita amik tahu tips-tips penting utk pembelian kasut tinggi online murah especially untuk korang yg tak pernah buat pembelian secara online atau pon nak cuba untuk pertama kali [saya le tuh.. huhu]


4 tips tersebut seperti di bawah. Let’s check it out:

1- Sama seperti membeli pakaian, anda juga harus mengetahui saiz kasut anda yang tepat. Memang betul, hampir semua portal online menawarkan perkhidmatan pulangan semula jika saiz barangan tersebut tidak tepat, namun ini akan lebih menyusahkan anda.

2- Buat perbandingan harga kasut yang anda gemari itu di kedai biasa dengan harga yang ditawarkan di portal online. Pastikan anda boleh menikmati diskaun tambahan dengan pembelian online atau nikmati harga yang sama.

3- Beli kasut tersebut dari portal online yang benar-benar anda percayai. Jangan mudah tertipu dengan portal online yang menjual barangan palsu atau tidak menyediakan sebarang jaminan pembayaran.

4- Dan yang terakhir, pastikan anda membaca butiran barangan tersebut dengan teliti sebelum membuat pembayaran. Semak juga butiran penghantaran anda agar berulang kali dan pastikan semuanya betul.



Haaa... cun sgt tips yang ada ni. Memang berguna.

So apa lagi. Moh ler kita usya heels di  ZALORA MALAYSIA!

No comments: