Ads Nuffnang

Monday, May 7, 2012

trip to langkawi

haiii u ols. saya baru balik bercuti seminggu. best kan? cuti dari 1/5 sampai 7/5..melapuk je hari2. kan best kalau dapat macam ni sokmo.

sebenarnya saya takde la gi holiday direct 7 hari pun. berholiday 3D2N je. tapi ok la kan. boleh refresh otak ni. duit pun dah habes licingg. kena kumpul balik nih. baru gi over-the-sea dah habes duit. macam mana dgn org yg gi oversea ye?? isk3....banyak sungguh duit depa.

saya malas nak membebel. banyak benda nak kena unpack.
ok. jom layan gambar & captions.

DAY 1
sampai je kat jetty, trus check in hotel. rental car sampai je, terus ke underwater world.

lepas tu teruskan ke gunung mat chincang

DAY 2
pagi esoknya ke dataran lang

with my sweethearts

kat taman bersebelahan dgn Dataran Lang

makam mahsuri.

taman buaya

telaga tujuh

DAY 3
check-out hotel. balik ke alor setar

bila rajin2 nanti saya update secara detail ye. byk lagi gambar & informasi yg saya nak share dgn sahabat2 pembaca semua =)  tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments: