Ads Nuffnang

Wednesday, January 9, 2013

Mode Verangan: My Home Office

Assalamualaikum.

Petang yg lemau ni, laju je otak saya verangan jauh ke depan.

Pindah rumah baru nanti, saya dah set bilik bawah akan jadikan:
1- playroom anak2,
2- bilik solat,
3- home office saya.

Mesti semangat je nak buat keja persendirian kan. Sangat sesuai untuk business from home.



Biasanya sape2 yg masuk rumah baru mesti akan mengalami kekangan ekonomi, kekangan masa dan tenaga. Impian seperti gambar di atas tak akan tercapai rasanya. Saya hanya nak recycle dining table sekarang sebagai meja. hanya perlukan rak tambahan sebagai ruang pameran.

Mak aih, besarnya cita2 saya. Jauhnya saya verangan.


Moga-moga tercapai la angan2 saya ni. Buat masa skrg kerja tetap kerja. Sebab minat bisnes dlm jiwa ni, saya akan teruskan jugak. tak kisah sekadar jadi dealer atau bantu kwn2 asalkan saya dapat belajar selok-belok perniagaan.

Saya percaya sesuatu yg besar bermula dari kecil. Saya hanya suka berkongsi. Tak kisah apa pandangan orang sebab saya tak memaksa orang membeli.  Tapi jika ada yg menyokong, saya sangat berbangga dgn kepercayaan anda terhadap saya.

Saya akui yg saya punya banyak kelemahan. Banyak yg perlu dipelajari. Perlukan motivasi dari mentor2 yg sudah berjaya.

Bye. Adios.





No comments: