Ads Nuffnang

Monday, April 8, 2013

1st farewell party & adik bomba

Assalamualaikum.
Salam petang Jumaat.

hari ni bersiaran dari Shah Alam. Ada jemputan farewell luncheon dgn muslimat RND. Bukan untuk saya sorang tapi jugak untuk lagi 3 org sekerja. Kak Ana, Kak Arsiah & Yasmin.

Aku emosi lebih. orang mintak bagi speech, aku nangis..hahha, very the ...~

Untuk member2 yg ada masa jamuan tu, sorry ehh. Sebenarnya saya nak cakap panjang sikit, tapi emosi tak terkawal. Masa tgh bg ucapan, tetiba saya nampak beberapa orang dok sapu mata & pipi dgn tissue. Tu pasal saya sebak tetiba tuh. #psiko

Speech sebenar yg saya nak cakap:
"Assalamualaikum & selamat tengahari semua. Terima kasih sebab sudi jemput saya dari TGM yg jauh tu untuk farewell tghari ni. Sebenarnya rasa sedih sangat nak tinggalkan proton. Saya resign bukan sebab masalah apa2 pon tapi alasan utama sbb family, especially anak2 dah nak sekolah. Lagipon dah hampir 6 tahun saya ulang-alik setiap hari dari BB-SA-TGM. 

Jadi hari ni saya nak ambik peluang ni untuk mohon ampun kalau saya ada buat salah silap sepanjang saya di sini. Kalau ada yg anggap saya sombong sbb saya jarang senyum, tu sebenarnya silap. Memang sejak azali saya macam tu. Terima seadanya. Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal baru tau saya ni baik orangnya...Terima kasih semua. Kita jumpa lagi 26 April ni okayyy".

Me & Mazni.
Sesapa nak buat Public Mutual boleh contact dia ehh.

Hari Jumaat tu jugak, Arissa ber-bomba di tadika. Hehe..


Kat TDD memang ada kelab bomba kanak-kanak. Budak2 suka sangat. masing2 pandai bergaya. Hehe..

2 comments:

Ummu Iman Amsyar said...

Arissa is ssssooooooo you!
Hahahah..clone!

MaZnie said...

TQ adik Diana...sudi promote hakaq:-) gud luck for u!!