Ads Nuffnang

Tuesday, April 16, 2013

HSH: Ruang

Assalamualaikum.

Selepas 3 hari berpindah ke rumah baru, saya masih lalok.
Penat. Sakit urat. Tak cukup rehat. Tido tak cukup.

Sebelum bercerita pasal ruang, saya nak share jadual harian yg 'baru' untuk saya. Ni jadual semalam.
5.30am: Bangun. Mandi. Solat. Bersiap ke tempat kerja.
6.30am: Gerak dari rumah.
6.45am: Masuk toll Rawang setelah membelah traffic yg sangat horror dari Country Homes menghala ke toll.
7.00am: Exit toll Bukit Beruntung. Hantar anak2 ke taska.
7.20am: Masuk toll BB menghala ke Tg Malim.
7.40am: Exit toll TGM.
8.00am: Ngam2 punch card.
3.30pm: Terpaksa balik rumah. Sen Heng delivery refrigerator.
5.30pm: Kembali ke BB. Ambik anak2 di taska. Beli barang rumah.
7.00pm: Sampai rumah di Saujana Rawang.
9.00pm: Husband baru balik keja. Dinner. Basuh baju. Lipat baju. Kemas blah-blah-blah.
1.00am: Tido~

Fuhhhh~ Penat yg teramat.
Walaupon tak cukup rehat katanya, tapi hati cukup2 gembira.

kenapa ehh??

Lepas kemas2 rumah supaya tak sakit mata
-
-
-
-
-
Hasil mengemas rumah baru seperti di bawah.
Maaf, jangan salah faham. Bukan niat nak menunjuk.
sebab ni blog saya. so i am willing to share dgn kawan2 saya.
-

Kat atas ni gambar dapur bersama 'ahli keluarganya'. hehe..
Dapur belum berasap. Kuali periuk belanga tong gas belum dibawa masuk.
Boleh la. Dapur tak kecik. Tak besar. Just nice untuk saya.



Ini pulak curtain eyelet untuk ruang tamu.



Yg ni ruang tamu & ruang makan.
Ruang ni la yg saya bagitau luas sampai anak2 boleh berlari sana sini tu. 

Alhamdulillah.
Semua ni rezeki dari Allah.
PinjamanNya semata-mata.

Nak buat entry untuk setiap ruang belum berkesempatan ye. Tunggu je okay.

Bye~

No comments: